Gouldian Finch @Knut
Det var en opplevelse av de sjeldne på Døra for Andre i mai. Bob Dylan sa en gang at man ikke måtte ha for store forhåpninger når man dro på konsert. Da blir man bare skuffet. Men vanskelig å la være. Han kommer tilbake allerede denne sommeren. Før han går på spiller Palme&Larsiveli tunes. Dette er det lov å glede seg til 🙏🏽♥️
Informasjon
Mr Gouldian Finch returnerer til Knut. Vi gleder oss